מדיניות משלוחים

משלוחים

כל הזמנה אשר נקלטת באתר moon store נכנסת לטיפול בתוך 24 שעות. ברגע שכל המוצרים אשר הוזמנו מוכנים, אנו דואגים להוציא את ההזמנה בהקדם האפשרי. יחד עם זאת, מאחר ומדובר בספקים שונים, איננו יכולים להתחייב למועד הגעה ספציפי של המשלוח שלכם.

לפיכך, מרבית המשלוחים באתר מגיעים לבית הלקוח, באופן ישיר, 14-21 ימי עסקים. במקרים חריגים, בין אם נבע עיכוב בשל טעות שמקורה אצלנו או אצל צד ג' – נעדכן את הלקוח ונעשה את מירב המאמצים כדי לטפל בפנייה על הצד הטוב ביותר, ובמהירות הנדרשת, תוך פיצוי במקרה הצורך.

כל המשלוחים באתר מבוצעים באמצעות חברת שליחויות חיצונית והמעקב אחריהם, מרגע צאתם מהמחסנים שלנו – ועד לרגע הגעתם לבית הלקוח, הוא באמצעות פנייה לחברת השליחויות עצמה. עם זאת, כחברה אשר שמה לה לדגש להעניק את מלוא תשומת הלב ללקוחותיה ולהקפיד על רמת שירות גבוהה, אנו מאפשרים לכל לקוחותינו ליצור עימנו קשר באמצעות הווטסאפ ולברר סטטוס הזמנה, בכל עת.

החזרות וביטולים

החזרים כספיים ו/או ביטול עסקה  יבוצעו בהתאם לחוק להגנת הצרכן כפי שמצוין בחוק המלא.
כל צרכן רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק, לפני קבלת המוצר או לאחריה, בשל חרטה על עצם ביצוע עסקה. יחד עם זאת, על כל ביטול (ובלבד שלא בוצע בשל פגם במוצר) יהיה על הצרכן לשלם לחברת מון-סטור דמי ביטול בשיעור 9.90₪ – עמלת השירות שנגבית ע״י חברת האשראי ובגין פעולת הביטול. 
יובהר כי כל ביטול כלשהו ו/או החזרת מוצר לחברה, יתאפשר אך ורק באריזתו המקורית, סגורה הרמטית ותקינה.

"מון סטור" לא תקבל בחזרה משלוחים אשר נפתחו ו/או נעשה בהם שימוש ולא תזכה את הלקוח במקרה כזה.

 

החזרת מוצרים פגומים

במידה ומכל סיבה שהיא, הגיע מוצר פגום, באפשרות הצרכן להשיבו אל מון-סטור לא יאוחר מ-14 ימי עסקים מרגע קבלתו.

במידה ורצון הצרכן להחזיר את המוצר הפגום, עליו לצלמו תחילה ולשלוח את התמונה באמצעות מייל או ווטסאפ למוקד השירות של מון-סטור. רק לאחר שיתקבל אישור מצוות השירות באתר, תוציא החברה איסוף מבית הלקוח, על חשבונה – ותזכו בהתאם, על חשובנה.

אחריות

כל המוצרים בחנות הינם באחריות מלאה, ניתנים להחזר או לתיקון. יחד עם זאת, מאחר ומרבית המוצרים באתר מקורם בספקים מחו"ל – תהליך ההחזר / התיקון עשוי לקחת זמן. אם מסיבה כלשהי נפגם המוצר כתוצאה מתקלה אשר לא נגרמה בזדון או על ידי הלקוח, תתאפשר פתיחת פנייה לבירור החזרה. במקרה כזה, יתבקש הלקוח לצלם את המוצר הפגום ולשלוח את התמונה למייל או לווטסאפ של שירות הלקוחות במון-סטור. 

רק לאחר קליטת הפנייה ואישורה בידי צוות השירות, יחל תהליך האיסוף וההחזרה לשם תיקון, זאת בתנאי שלא עברו 14 ימי עסקים מרגע הגעת המשלוח לבית הלקוח ובלבד שנשלחה לחברה חשבונית הרכישה.

לשאלות נוספות, פנו אלינו.